Skäms lite...=S

Ehm, jag skäms nästan lite, för nu sitter jag ju här igen! Den officiella aktiviteten för Alice är just nu att hon pluggar, men.... Hela tiden dras jag liksom till datan. Hopplöst.

Börjar bli lite grinig förresten. När det gäller min blivande skola. Om ni aldrig hört talas om hästgymnasiet, vilket jag antar att ni inte har, för det är helt nya skolor på nio ntällen i landet, så de har inte hunnit bli så poppis än, så kan jag berätta att det verkar som en väldigt bra skola (det är ju såklart därför jag valt den(;) med ett bra upplägg på studierna. Som en sån sak att man bara är i skolan 3 dagar i veckan, sedan är man på ridskola en dag och praktik en dag. Passar bra för mig som är skoltrött... :)
Men varför är jag då grinig? Jo, för det nu är mitten/slutet av Maj, jag börjar på skolan om ca 3 månader, och JAG VET FORTFARANDE INTE VART DEN LIGGER! Infon vi har fått är att den ska ligga i centrala GBG, det ska vara lätt att ta sig dit, men de har ännu inte skrivit några konstrakt! Dessutom ska de hinna renovera och inreda innan 19 augusti.... Jag HATAR att sväva i ovisshet! Stabilitet och säkerhet är mina mellannamn...!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha jag ät likadan, vill ha allt så planerat och säkert som möjligt 0)



det jag tycker man får tänka på från ellos är att man får beställa en storlek mindre än normalt =)



kram!

2008-05-21 @ 19:21:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0