Sådärja

Nu är fysiken klarpluggad. Eller nja, klart är det väl inte, men själva faktan är färdig... Faktan som jag ska plugga på. Det visade sig att det inte var så himla mycket, efter att jag bestämt mig för att bara satsa på G-delen. Jag resonerar så här: Jag har iochförsig haft VG i fysik, men han (fysikläraren tillika klf Nils) sänkte mig i höstas för att jag inte engagerar mig tillräckligt, men han la till att "det här tar du igen hur lätt som helst ivår, Alice". Grejen är bara att jag har vart borta en hel del (nej, inte skolkat) så jag har förmodligen ändå väldigt liten chans att få tillbaka mitt VG. Och jag både hatar fysik och är inte så duktig på det, då är det väl bättre att jag lägger den energin på ett ämne där jag har större chans att höja mig? Eller?
Dessutom behöver jag inte de där 5 extra poängen, i och med att gymnasiet jag valt är helt nytt så är det inte så många som sökt, och då blir intagningspoängen inte så höga. Jag klarar mig nog med mina 250.

Nu ska det letas musik.

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

spännande med hästgymnasium! visst hade du egen häst?

kram

2008-05-12 @ 21:08:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0