Så jävla Förbannad!

Jag är så jävla förbannad. Så otroligt, rykande, ilsket, skrikande, förbannat förbannad! Allt beror på en liten jävla omogen idiot i skolan.
Såhär är det: vår skola består mest av korridorer, på sina ställen ganska trånga sådana, och man måste gå på ordentligt och med axlarna rätt hårt spända för att ta sig fram, ofta. Det gjorde jag, som vanligt, utan att tänka så mkt på det, och kommer åt den här jävla fjanten med axeln på hans axel. Tänkte efteråt att fan, jag borde flyttat lite på mig, för han gick nog ändå ett steg åt sidan, men jag tänkte liksom inte på det då, det liksom bara gick med automatik. Han blir då skitsur, och jag hör nåt mumlas efter mig.
Senare möts vi igen när jag är påväg åt andra hållet. Då tar han i med allt hans lilla sketna kropp kan åstadkomma och flyger rätt in i mig! Rakt på! Ont som fan gjorde det, och jag skrek nånting med jävla röv efter honom. Så omoget!! SÅ OMOGET! Jag är så jävla arg. Fortfarande. Kan liksom inte släppa det. Jävla idiot. Jag längtar verkligen helt galet mkt tills jag slipper dessa omogna illaluktande idioter.

Innerst inne känner jag nog oxå lite sådär, fan, ska jag behöva stå ut med att han tkr att han måste hävda sig genom att vara fysisk elak resten av terminen. Iofs bara 2½ vecka kvar, men det kan ju vara jobbigt ändå. Om han gör så igen tror jag fanimej att jag ska be om ursäkt, ifall han nu tog så illa upp, sedan kan man ju bara tycka jävligt synd om honom  om han är så omogen att han fortsätter ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0