Nä, nu är det godnatt för mig.

Ställde mig i duschen och då kändes det faktiskt lite bättre ändå =). Använde sån där inpackning, ni vet, sån som tonar håret...? Lite rödaktigt blir det, jättefint tkr jag :). Har fortfarande inte kommit på nån bra frisyr! Jag vill ha nånting lite annorlunda för att vara mig, i hela mitt liv har jag bara haft långt/halvlångt rakt hår.

Nu kom min kära mor hem, hon har varit på minisemester idag och igår, så nu blir det lite mat =). Är egentligen rätt haj på att laga mat själv, men just nu med huvudvärken känns det inte lockande att ställa mig vid spisen.

Nu ska jag nog äta och sova, vi ses i morgon. Här är en bild på mitt hår förra sommaren. Då var det lååångt :).

image88


Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vilken HÄRLIG bild!!

Victoria almgren heter hon, är ganska välkänd inom uppfödning, tillridning och hoppning =)
kolla in hennes hemsida om du vill; www.stallv.se.

kram o sov gott =)

2008-05-13 @ 20:58:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0