Lördag morgon

Nu var det dags att gå upp igen, för jag ska iväg och hoppa med hästen  min. I tisdags gick det ju som sagt var inte så himla bra, så idag håller jag tummarna:) Haha, jag skriver visst jämt att jag ska hoppa, så det låter väl som att jag hoppar varje dag, men riktigt så illa är det inte. Men gärna två ggr i veckan, om jag kan:)
Planen är att det ska ut och hopptävlas i sommar, det är sista sommaren jag kan tävla med Lorden, för i Juli fyller jag 16, och då får man inte tävla C-ponny längre... Det känns väldigt sorgligt, eftersom både Lord och jga älskar att tävla, men samtidigt får det mej att vilja ta chansen liksom. Och då krävs träning :D
Sen ska vi ju bara få honom på transporten oxå, det är det största problemet. Suck.

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: karro

vad ska du göra i helgen? =)

2008-05-10 @ 08:54:21
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0