Lord

Lord är helt underbar. Det är sant. Fast han visar det inte gärna. Oxå sant.

Jag har haft Lord (Lorden, Mr. Lord, Låddan, Skruttis, Älskling) i över 5 år nu. I April 2003 kom han hit, till mig i Kode. Han var brun, och han var vacker, det var det ingen som sa något emot.
 Att han oxå var helt galen emellanåt, och att det tog mig ett halvår att lära mig att inte ramla av så fort han hoppade för ett spöke någonstans var det däremot ingen som sa nåt om...

Jag har levt i 15 år, inte mycket tycker kanske en del, men av de åren har jag ridit i 10 och haft Lord i 5.
Och jag har aldrig älskat något så mycket som Lord. Och jag har aldrig heller hatat nåt så mycket.
Det är komplicerat och går inte att förklara. Men han betyder allt.


image60

Älskling.


Kommentarer
Postat av: evelina

hej, och tack!
åh vilken fin häst du har, jag blir riktigt avis =). Red mkt förr och kärleken till hästarna försvinner nog aldrig trots att man inte rider aktivt!

Jag tror min silmall heter fashion, var det så du menade?

kramar

2008-05-04 @ 08:48:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sanna

Godmorgon:)
Söt bild.

2008-05-04 @ 08:49:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0