Hemma

Är nu hemma igen efter lååång dagf. Först förvandlade vi Elin till kille (ett spännande projekt bara det vill jag lova) och vi lyckades faktiskt riktigt bra, dessvärre fick jag inga bilder :(
Sedan filmade vi i värmen hela dagen, det var riktigt jobbigt, och jag är väl bara halvnöjd med min insats.
Sedan kom det värsta av allt; att sätta ihop filmen, klippa och så. Då GICK DET INTE ATT SÄTTA IN FILMEN I WINDOWS MOVIE MAKER!! Vi höll på att bli galna. På allvar.
Då åkte vi hem till marie (www.marietheresewall.blogg.se) för att testa deras program, och så gick det inte där heller!
Det slutade med att Marie får sätta sig och redigera ikväll när hennes farsa kommit hem. Allt får hon göra själv stackarn...

Dagen har iallafall slutat bra med en glass ute vid stranden.

Nu ska jag sy. Haha.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0