Heading out

Japp, nu är det strax dax (hehe, rolig jag är va;) att sticka till stallet. Blir nog en lugn och fin ridtur idag hoppas jag. Ska nog lyssna på musik och rida i solnedgången <3. Det förresten, folk tkr att jag är skitkonstig som lyssnar på musik när jag rider! Varför är det så konstigt?? Man lyssnar ju ofta på musik när man styrketränar eller springer, eller hur? Det är ju träning, och ridningen är min träning, så då borde det väl inte vara så konstigt? Eller?

Jaja, ialla fall, jag ska äta (kyckling, mums) och sedan rida. Nåt bra på teve ikväll tro? Förutom morgonsoffan då;)

Pussar, see ya!

image37


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha jag tänkte först det, varför lyssnar du på musik? men varför inte =)! jag tycker det är så fridfullt att lyssna på naturen jag... fast du rider ju så ofta att du kanske inte det är lika fascinerande med lugnet!

allt är bara fint här gumman!
själv då?

kram

2008-05-14 @ 20:34:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0