Goodmornin'

Ooops, nu blev det inte mkt uppdaterat igårkväll... :S Men det var bara för vi hade så kul =) Åt kladdkaka tillsammans med Gina, Elin och Marie, och sedan kollade vi på "A knights tale". Riktigt bra film, och rolig =).

Har fått sova ut i morse. Skööönt. Annars brukar ju jag vakna svintidigt även på helger, eftersom min kropp har vant sig, men idag fick jag iallafall sova till halv 10. Det är sådär lagom tycker jag, man har fått sova ut, men dagen är fortfarande kvar. Jag förstår inte er som sover till klockan är 1 eller 2, ni får ju ingen helg alls kvar...?

Nu är det frukost dags. Har fått lite duktig-ryck och tänker ställa mig och baka bröd.



Söööt Tiger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0