Bara lite allmänt gnäll...

Okej, så det är lördag morgon/förmiddag. Har inte pallat göra frukost än... Har lite olika bekymmer att brottas med, känns det som...

1. Jag har läxor. Engelska inlämmning på tisdag, SO-läxprov på tisdag, Biologi inlämning på Fre (tror jag...) och svenksa prov på tors. Plus skriftligt Franska läxförhör då, på torsdag. Saknar ni inte högstadiet?

2. Jag har inte ens öppnat min skolväska och tagit ut böckerna än...

3. Jag kan komma på 500 saker jag hellre vill göra än plugga, exempel: Ligga i solen, rida, hitta skor till skolavsl, hitta halsband till skolavsl...

4. Jag vill kolla på film i kväll, men saknar både idéer om vilken, och sällskap att se den med... :/

Jag bara gnäller ;)

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0