Världens sorgligaste text...

"It's just the way you left me, I'm not pretending
No love no hope no glory no happy ending
It's just the way that we love like it's forever
Then live the rest of our lives but not together."


Det här e dom sorgligaste textraderna i mitt liv just nu. Jag lipar så fort jag hör den låten. Förlåt för mitt lilla sammanbrott in public, men jag har tråkigt och måste skriva.

Kollar på Carolina Gynnings program på femman. Vad heter det? I huvudet på Gynning? Hon är i Hollywood och ska som hon gärna och ofta säger Make it in Hollywood. Are you kidding me? The woman doesn't even know how to speak english! I speak better than her and I'm in the 9th grade...!

Pussar


Jag har nog aldrig sett nåt så roligt. Shit asså! Ojojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0