=S

Jag tycker inte det här är kul längre... Jag har aldrig varit ett jättestort fan av skolan, men nu har jag fått nog på riktigt.
Det är nog nu, tror jag. Jag har ingen lust att gå tillbaka till den där fucking jävla pissskolan igen för att genomgå samma jävla dag over and over again. Det är liksom som i den där filmen vad heter den? Där han vaknar varje dag och det är samma dag? Eller är det en teveserie? Har inte kollat på den, bara sett trailern. Jo, det är nog en serie, Iallafall... det är inte kul. Jag längtar som faaan tills jag tar studenten. Då flyttar jag till USA för att vara au pair eller vad fan som helst i ett år typ, sen får vi väl se vad som händer...

Har kollat på avsnitt 1-5 av Gossip Girl. Bra skit asså, bra skit.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0