What happens in vegas

Blev visst lite sent hemma =)
Åkte till Charlotta, och vi satte oss och skulle kolla på film. Men så kom vi på att vi nog var hungriga, och började laga mat. Just när jag satt där och bläddrade i GP kom jag på, "vad kul det skulle vara att gå på bio ikväll" och så bestämde vi oss för att göra det. Vi fick kasta i oss maten, och så blev det en himla massa krångel med att hinna till bussen (som vi misssade) och sedan en annan buss, och sedan springa till bergakungen.
Men vi hann! What happens in vegas blev det, svinrolig film, en utav de bästa jag sett på länge. Vi skulle egentligen sett Sex and the city filmen, men det fanns en enda plats kvar! En!
När vi kom tillbaka till Charlotta (jag åkte oxå med till henne, för jag var tvungen att hämta min moppe som stod där) så bestämde vi oss för att gå ut på en promenad. Sagt och gjort, vi gick ner till havet, och hittade några jättesöta kalvar påvägen som vi hälsade på =). 

Nu är jag hemma igen, och funderar allvarligt talat på att ställa mig och baka ett par bröd, ett recept som går snabbt, bara för att det skulle vara så lyxigt att ha fräscht bröd imorron bitti.... Men jag hittar inte receptet, och vill inte väcka mamma som förmodligen städat undan det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0