Städtagen

Håller på att pilla lite i mitt rum. Jag vill verkligen ha ett rum som känns som mitt, eftersom jag bor hemma hos mama blir resten av huset inte min stil, inte mitt (även om jag gärna sprider ut mig i hela huset, som mamma gillar att påpeka, hihi). Just nu har vi inte råd att göra några storslagna förändringar, så jag får försöka så gott det går med det lilla jag har =).
Har städat i flera timmar nu, håller på att slänga ut i princip allt. Är så trött på att hela rummet är fullproppat med saker jag inte använt på 4 år...
Har flera idéer om hur jag skulle vilja ha det, men då måste jag liksom plocka undan allt onödigt först, för att se hur det kommer att bli...

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0