Mornin

Eller inte direkt morning, men ändå =) Har varit uppe en stund och ätit breakfast och så, men jag har satt mig här nu ;)

Igår blev det inte bloggat mycket på kvällen, men det berodde på två saker:

1. Jag var på Sandras konfirmation. Hon konfirmerade sig vid 12, och det höll på i en timme ungefär, men sedan dröjde det ändå till 14.20 tills de kom till själva "kalaset" efteråt. Så jag och Charlotta stod där i över en timme bland hennes släkt och kände oss lite utanför. Men det var ju tur att vi hade varandra iallafall.... =)

2. Precis när Sandra och hennes tvillingbrorsa äntligen kom, så var jag där i 20 minuter innan vi skulle åka, för jag skulle till min bror i GBG och fira honom, han fyllde år i fredags.
Han och hans sambo ska ha barn i november förresten, så då blir jag faster!! Wiiie!

Sen när jag kom hem åkte jag till Charlotta, och vi gick ut på kvällspromenad. Vi gick ner till havet och satt däroch tjöta en stund. När jag ko0m hem igen var klockan nästan 12, och då orkade jag inte rapportera ;)

Idag ska jag kolla lite på min cykel, inför vårt stooora äventyr i veckan ;)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0