JAA!!!

YES! Det finns ÄNTLIGEN info om vart jag kommer gå i skolan! Ja, ja, ja, shit vad glad jag blev! Har väntat sedan i April att få veta vart skolan kommer ligga. För er som inte vet, så börjar jag gymnasiet i höst, och jag har valt en helt ny skola, min klass är första årskullen på skolan, och de visste inte ens var den skulle vara än, och det har varit så nervöst att vänt och vänta och vänta på att få veta var jag ska gå, kunna åka dit och titta och så. När jag gick ur skolan för ett par veckor sedan hade jag ingen aning om var i Göteborg jag skulle gå. Visste bara att jag skulle gå någonstans i Gbg.
Åh, vad glad jag är att jag äntligen vet, ni har ingen aning om hur glad jag är!!

Första långgatan 20 är addressen. Så här ser det ut utifrån:



Haha, spännande va?

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0