Back from skolavslutningen

Jag har haft bloggsemester. Har liksom inte orkat. Plus att den datorn som går snabbt att sätta på och koppla upp har fått virus...

Igår var den bästa dagen i hela mitt liv. Jag slutade nian. Nu är det slut. Aldrig mera Munkegärde 9b. Aldrig. Det känns både väldigt, väldigt otroligt bra, och samtidigt otroligt... tomt, liksom. Jag kommer sakna en del vänner och några få väldigt speciella lärare så otroligt mycket. Otroligt mycket! Jag trodde inte det skulle kännas såhär mycket.

Det var iallafall världens bästa kväll igår. Vi var på en lite finare restaurang, som inte var så himla fin egentligen, men ändå, och åt trerätters middag! Namnam, fast efterrätten var faktiskt inte så god... Efter middagen blev det först ett tomrum, då det ärligt talat var rätt tråkigt, medans nästan alla kollade på fotbollen. Men sen satte dom igång musik med DJ o grejer, och jävlar, då blev det röj! Alla dansade, precis alla, tillomed lärarna! Och jag hade så galet ont i fötterna efter ett tag! Men sjuukt kul hade vi iallafall. Och vi sjöng med i alla låtarna, det spelade inte så stor roll om vi kunde dem eller inte. Idag är jag ganska hes, vill jag lova! =)

Det går inte att lägga upp några bilder just nu, men det kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0