Upp och iväg =)

Har legat i solen en stund. Underbart! Tror inte jag hann få så mycket färg, men ändå... =)

Nu ska jag moppa iväg och titta till min häst. Får se, det kanske blir en liten ridtur idag...?
Ikväll, bestämde jag och Charlotta, ska vi gå på bio. Skulle ju egentligen firat Sandra, men det blev inget med det, för hon drog till Malmö istället. Men nu ska vi iallafall gå och roa oss själva. Tänker se sex and the city filmen, om det nu går att få tag på biljetter till den! Det verkar näst intill omöjligt, det finns typ 3 platser kvar till föreställningen som börjar 18:00!
Hur som helst fick jag lite bråttom nu, så jag får sticka. Hörs sen =)



Vad tycker ni? Hit eller inte? Det är inte direkt vad jag skulle ha på mig på mitt bröllop iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0