Problem?

Nån mer än jag som har haft problem med GinaTricots hemsida? Den laddar liksom inte för mig, jag skriver ginatricot.com, och det kommer en sån där att man ska välja sitt land, och jag väljer sverige, och då kommer ginatricots logga upp, och sen en sån där linje som fylls upp, som om den väntade på nåt, men på sidan står det klar!
Den har hållit på så i 2 veckor nu, jag blir galen! En gång lär jag den stå i 10 minuter, för jag tänkte att den kanske faktiskt laddade, men nejdå, inget hände... Grr...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, jag har också haft problem med den sidag. Man blir ju skitsur, när det håller på sådär.. men men,..

Föresten, vad tycker du om sommarlovsmorgon, kom in på min blogg å diskutera. =)



Ha en bra dag!

2008-07-19 @ 10:07:24
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0