Mornin y'all

Godmorgon godmorgon, det blev inte sagt godnatt igår, men det klarar ju man sig utan =).

Vi åkte och badade i Ingetorp, vår sjö som ligger ett par kilometer bort. Det var helt underbart! Lagom kvällsvarmt sådär... Vi moppade upp, fast vi egentligen skulle cyklat =D.

Sen åkte vi upp till Statoil och hyrde film (av världens suraste kassörska, man skulle kunna tro att hon ätit en hel hink citroner. Visst, det var lördagkväll och 10 minuter till stängning, men det är väl för fan inte mitt fel att hon är så korkad att hon väljer att jobba en lördag om hon inte klarar av att vara hövlig! Hade jag haft ett jobb, vilket jag väldigt gärna skulle vilja ha, så skulle jag se till att sköta det exemplariskt, även om jag var trött och ville hem.) Var var jag nu?
Jo just det, filmen, vi hyrde Försoning. En utav de bästa filmerna jag sett, så galet vacker, liksom. Det är så sorgligt, och så på slutet får man ett knytnävsslag i magen av... Ja, jag ska inte förstöra den för er, men SE DEN! Jag grät när den slutade, grät när jag gick med Sandra och Charlotta till dörren för att de skulle åka, grät när jag borstade tänderna, och grät när jag gick och la mig.






Nu ska jag bara lite snabbt fixa så att jag ser anständig ut, coh göra ett par mackor,  för sedan ska vi cykla till Ingetorp för ett morgondopp =).

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den filmen har jag aldrig sett. Har tänkt men aldrig sett, måste nog se den snart :P

2008-07-27 @ 10:46:09
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0