Jorden anropar Alice hjärna...

Hela jag känner mig helt borta. Är trött, snorig och oförmögen att tänka. Inte en enda bra idé har jag fått på heeela långa dagen, och det mest produktiva jag tagit mig för att göra är pannkakor=)

Har kollat på pirates of the carribean i brist på annat att hitta på. Det var ett tag sedan jag såg den, och jag glömmer alltid hur bra jag mår av att se den... Nu har jag lust att se de andra två oxå (har redan sett dem, tvåan är bra, men inte trean) men de har jag inte hemma så... Funderar på att lyxa till det lite med popcorn, chokladbollar och Sagan om Konungens återkomst ikväll. Är själv hemma, morsan är i stockholm med jobbet, så jag kan i princip ta mig för vad jag vill =)

Nu ska jag nog snart dra mig till stallet, ska bara kolla till hästen idag, orkar inte så mkt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0