Jag blir så jävla förbannad!

Är så jävla förbannad! Sara smsade när de satt på bussen och hade typ en 10 minuter hem. Jag åkte för att möta dem och hämta min moppe som ju var fastlåst i Saras moppe.
När vi möts och börjar ta loss våra moppar, och elins moppe upptäcker vi först att Elins registreringsskylt är borta. "Helvete, tänker vi, att folk tycker det är så roligt att pilla med varandras saker."
Vi fortsätter en stund till, och just som Elin ska starta sin moppe upptäcker vi en stor pöl på asfalten runt den. Vi kommer fram till att någon förmodligen brutit upp tanklocket och snott hennes bensin. Förbannade som fan, börjar vi bli.
När Elin sedan startar den börjar det spruta bensin från underredet. Spruta, verkligen, inte ens droppa utan spruta!
Någon jävla idiot har gjort hål på hennes bränsleslang! Vem faaan gör så?? Vem är så jävla, infernaliskt, idiotiskt dum i huvudet och gör så?? Vad är roligt med att förstöra någon annans saker?!?

Elin blev såklart jätteledsen och arg, och vi andra oxå, såklart. Jag fattar det liksom inte, hur kan man göra så? På hennes fina 16.000 kr moppe? Åh, jag hatar folk i min ålder, deär så omogna! Jag längtar tills folk som är jämngamla med mig inte längre tycker att det är kul att förstöra för andra.

Vi fick rulla hem moppen hit, till mig, så nu står den här utanför och läcker... Sara körde hem Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0