Ja!

Jippi, nu ringde Sandra istället, och frågade om jag ville följa med ut på havet! Klart jag ville=)!
Har velat ut på havet hela sommaren, men våran (eller, ja, pappas) båt har inte legat i, eftersom pappa inte haft tid att göra iordning den, med bygget i full gång och allt. Brorsans sambo har oxå en båt, och de har "hotat" med att ta med mig ut nån dag, jag bara önskar att de kunde förverkliga det hotet =).

Har jag förresten sagt att jag ska bli faster?? Brorsan och sambon och deras båt (skojar bara) ska bli föräldrar i November, yeay! Längtar =)


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: godmorgon:) ja det var roligt, vad gjorde du själv?:)

2008-07-29 @ 11:50:26
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0