Hos morfar

Hej på er sötnosar, hur har ni det?

Fick inte tag på någon dator igår, men idag så lånar jag morfars =D.
Han är en riktig prylgubbe, min morfar, och har typ allt. Han har tilloch med dator med bredband!

Jag har det ganska bra men lite långtråkigt här i Tibro. Det är lite deprimerande att inse att älskade morfar faktiskt är gammal, till sist... Och mormor... Det orkar jag inte ens ta nu.

Mamma har det nog ännu jobbigare, tror jag, det är ju trots allt hennes föräldrar. Men hon säger inget, som vanligt...

Imorse vaknade jag av ett allergi-nysanfall. Morfar orkar inte dammsuga, så vardagsrumsgolvet där vi8 låg var inte rent, och min känsliga näsa fixade inte det. Men jag fick en allergitablett och sedan följde jag med mamma ut på morgonprommis :0).

Ikväll åker vi hem. Det ska bli skönt att sova i sin egen säng, men det känns alltid konstigt att åka ifrån Mormor och morfar, eftersom man vet att varje gång kan det bli sista gången man såg dem...

Nu ska vi snart äta, och jag ska titta igenom mormors gamla smycken innan maten.
Vi ses ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du jag förstår det. Är också på jakt efter en kalender! :)

Åh tack så mycket, då är vi två om det. Jag byter nagellack stup i kvarten, haha. Tack vad snällt! Kram på dig.

2008-07-24 @ 17:47:23
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: Peaches

älska rgamla smycken :D man kan hitta riktiga fynd! Svara gärna på min fråga "Vad gillar du bäst?" i senaste inlägget om du har lust, det skulle vara jättekul! :)

2008-07-24 @ 20:22:55
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0