Hmm...

Den där tavelidén är rätt dyr, alltså. Så som jag vill ha den, jag vill ha ca 70x50 cm, ungefär kostar runt 900 kr...
Men man får väl se det som en investering ;)? Den tavlan kommer ju hänga på mina väggar i all framtid sedan ;).

Charlottas syster har lovat att hon ska ta bilder på oss, alltså mig och Lord och Ch och Dino. Hoppas det blir av snart, när det är fint väder och allt =).
Jag vill ha en bild med kvällssol, tror jag. Ett sånt där fint, eldigt ljus nästan, som träffar från sidan, tror jag. Och så träd, helst björkar, eller till och med ek i bakgrunden. Eller bok! Vi får väl se vad som är möjligt.

NU ska jag äta frukost =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Nej det är ju inte helt fel :)

vad ska du hitta på idag då?

2008-07-26 @ 10:48:40
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: haha jobbigt ;D men det är bara att hämnas när man själv inte kan sova :P

2008-07-26 @ 11:48:38
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0