Hemma igen

Hej hej, nu sitter jag hemma i lugna sköna Kode igen =). Varma Kode, det första jag gjorde när jag kom hem var att gå upp på övervåningen och öppna precis alla fönster för att vädra ut lite innan jag ska sova! Jag kan verkligen inte sova om det är för varmt...! Är ni likadana?

Jag är jättetrött nu, så jag ska inte skriva så mycket, men jag har en hel del tankar som snurrar runt i huvudet. Har fått veta en del grejer om min familj som jag inte visste innan de senaste dagarna, och jag behöver nog bearbeta lite tror jag... I morgon ska jag berätta det viktigaste.

Nu ska jag smaka på ett nytt te som vi köpt, ett jordgubbste, och så ska jag nog kolla på Project Runway från igår, om jag orkar. Eller Sex and the city. Eller Morden i midsomer. Eller Simpsons...
Efter det ska jag lägga mig och läsa ut min superbraiga bok.

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej visst låter det härligt? :) Jag är så glad att jag ska åka dit! Haha nej, nagellacken ska få följa med, hihi.



Ja usch visst är det jobbigt att sova när det är varmt. Jag somnar aldrig utan ligger alltid och vrider hur mycket som helst!

Det var så varmt i natt. Dessutom sov pojkvännen i min säng och han gjorde det sååå mycket varmare, haha. Dessutom tar han så mycket plats så jag får alltid ligga och trycka in vid väggen eller balansera vid kanten, haha. Men det är mysigt!

2008-07-24 @ 22:36:57
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: Lexie

fin bild :) sov gott! :D

2008-07-24 @ 23:22:50
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0