Hemma

Nu är jag hemma igen. Har haft en heltunderbar dag på havet =). Älskar verkligen havet, jag är uppvuxen på och vid havet, och jag hör hemma där...

När jag kom hem fick jág åka till stallet och ta ut hästarna, för de har vart inne pga värmen och alla insekter... Mockade oxå, och kände mig lite extra generös när jag mockade åt S oxå.
På vägen hem började det regna småspik...! Det piskade ner, och sved rejält på mina bara, brända knän, kan jag lova. (Jag körde moppe, kanske jag ska tillägga.)

Nu har jag städat i köket, för det hade mamma blivit galen om jag inte gjort. Satt på några ägg som ska koka, kände för ägg och kaviar macka =D.

Ha de bra <3

Kommentarer
Postat av: Sopan

Tack! :D

Vad har du för hästar? :)

2008-07-29 @ 18:22:47
URL: http://sopan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0