Hello

Hann inte kika in och säga gomorron idag, för jag vaknade av att jag fick ett sms. "Skulle du med och bada?" Från Sandra. Sträcker lite på mig, tänker "Nä, vafan, jag orkar inte." Ska precis svara, men då ringer Charlotta.
"Vi ska åka och bada nu vi står utanför, vi glömde smsa till dig förut."
Jaja, jag gick upp och släppte in dom, slängde i mig ett par mockor, och sedan cyklade vi. Och det ångrar jag inte, kan jag säga, morgondopp är fan bäst =D.

Nu tror jag att jag ska ägna tiden åt att göra ingenting. Ingenting. Då kan man bara lata sig, det är väl det varma sommardagar är till för, right =)?
Kanske eventuellt sträcker mig till att sitta och läsa...

Pussar på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0