Har gett upp

Nu har jag gett upp projektet städning/utrensning för dagen. Fick ändå en hel del gjort; slängt ut massa böcker, gammalt (äckligt) smink, osv. Känns bra.  Ska fortsätta i morgon, tror jag.

Har lite problem med mitt rum. Jag vet inte hur jag ska inreda det! Vi har bott här nu i 3 (eller är det 4...?) år, men mitt rum känns fortfarande inte som hemma. Jag är ganska intresserad av inredning och så, och jag vill ha ett fint organiserat rum med hög mysfaktor, men jag lyckas liksom aldrig! Det ser bara uppflängt ut, alltihopa. Och min garderob sen, katastrof...!

Charlotta smsade och ville att jag skulle åka upp till henne i Strömstad. Hon är där och tävlar (friidrott) men hon har det lite ensamt. Kände att jag faktiskt ville sätta mig på tåget och åka dit, men jag kan inte.
Mor min och jag ska på Mamma Mia ikväll...

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0