Halli hallå

Nu är jag vaken, och har till och med hunnit äta frukost!
Det är inte så illa...=)

Vad händer idag? Vet inte. Jo jag ska till pappa för första gången på typ 4 veckor. Han är hemma lite kort nu så jag får passa på. Han ska flytta snart nu.
Mamma har en gammal kompis som hon inte träffat på år och dar som kommer hit. Det är lite dokusåpa, tydligen var han intressarad av en utav mammas tjejkompisar, men en annan av mammas närmaste vänner snodde tjejkompisen. Dom e fortfarande gifta... =D.

Vad ska ni hitta på idag? Innan jag ska till pappa är det enda jag förmodligen kommer göra att titta efter kameror, igen =). Är väldigt fast vid idén nu=D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0