Godmorgon, älsklingar

Idag är det en underbar dag! Varför vet jag inte, men vaknar inte ni oxå med den känslan ibland?

Jag ska (förmodligen, om hon inte backar ur) spendera tid med mami idag.Lite mor-dotter bonding, sådär =). Vi ska in till the fisk-city, Gbg (skojar bara, alla som bor i Göteborg luktar inte fisk, för ersom tror det;)) och gå runt i affärer. Blir nog ingen vanlig shoppingrunda, för mami och jag har ganska delade åsikter om vilka klädaffärer som är roliga, och dessutom tycker mamma (av full förståeliga anledningar) inte att det är kul att ståujtanför ett provrum när jag provar 520 plagg... =)
Nej, det blir nog mer inredningsaffärer, och kanske något smyckesaffär och sådär... =) V
Vi får väl se.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0