Godmorgon

Igår var jag inte så duktig på att uppdatera, märkte jag =S. Ska bli lite bättre idag hoppas jag...

Just nu har jag ioförsig inte så himla mycket att rapportera, ska just äta frukost. Idag är det lite svalare,och molnigt... Men jag ska inte klaga, för det senaste dagarna har jag varit nära att dö av värmeslag, så... Dessutom kanske jag ÄNTLIGEN kan avsluta mitt projekt med trädgårdsmöblera idag =).

Just det, Maria mejlade! Oj, vad glad jag blev! (Info: Maria är min NaturalHorsemanship tränare, som jag och Lord älskar över nästan allt annat. Nästa Söndag till Tisdag är det läger hos henne, som vi ska åka på tillsammans med Charlotta och Dino) Hon skrev att hon skulle kunna komma upp med sin transport och hämta hästarna, framför allt för att hjälpa mig med lastningen av Lorden. Den ställer alltid till problem, sist tog det fyra timmar... Iallafall, hon skulle kunna komma upp på lördagen, och hämta hästarna, och mig och Charlotta, så får vi en natt extra!! Hur underbart som helst!
Ringde Charlotta direkt, hon blev lika glad som jag =)

Nej, nu väntar frukosten. Sålänge bjuder jag på en Lord bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0