Godmorgon

Är redan vaken =). Nej jag skojar bara, jag brukar faktiskt vara vaken vid den här tiden... =0)
Har sovit med fläkten på hela natten! Det har varit så jäkla varmt...! Försökte stänga av den ett par-tre gånger i natt, men så fort jag gjorde det fick jag ingen luft att andas. Så jag fick sova med surret =). Jag störs inte aå mycket av sådana ljud, som tur är =).

Idag vet jag inte vad som ska hittas på riktigt. Mor min ska nog till stranden, men jag är inte så himla sugen på att följa med, faktiskt. Tror jag inte iallafall. Jag funderar på att lägga mig på gräsmattan här hemma istället, eller kanske fortsätta med mitt projekt från igår? Möblerna, alltså... Hmm...

Nu var jag tvungen att gå och släppa in den dumma katten. Hon går ut på ena sidan, och så kommer hon in och vill gå ut på den andra sidan, men efter fem minuter inser hon att "fan, det var ju för varmt i solen" och då kommer hon och jamar på ett helt hysteriskt sätt!

Nej, nu ska jag äta frukost, tror jag. Eller nej,det sk ajag nog inte än, jag ska leta kamera ;)



Den dumma katten =) 

Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi söt (:

2008-07-26 @ 11:07:26
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0