Första Juli

Idag är det första dagen av den bästa månaden på hela året! Det är sommarlov, oftast varmt i vattnet (trots att solen har svikit lite hittills) och bäst av allt; Jag fyller ju år! Inte förrän 31, så det är ju ett bra tag kvar, men still =)
Längtar efter att fylla 16. Då får jag börja övningsköra, yeay! Mamma och jag kommer slita ögonen ur varandra när vi ska ut på vägarna ihop...

Idag ska jag jobba lite faktiskt. Mitt jobb består ju av att passa barn, världens sötaste ungar, och idag  ska jag och Gina (Regina egentligen, en kompis) hämta dem från dagis. Det kan ju bli spännande... Har hämtat dem en gång förut, förra veckaan, och då gick det ganska bra, men dom blir lätt gnälliga på eftermiddagen, när de har varit igång på dagis hela dagen, och bara vill hem... Får väl se hur det går =).

Sen ska jag hinna testa min cykel  idag oxå, inför äventyret på fredag ;)



Jag för drygt ett år sedan. Tänk vad mycket man kan förändras på ett ynka år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0