Filmtips

Kom på att jag måste tipsa om två filmer vi sett i helgen. De dagar det var dåligt väder satt vi inne o kolla på film på laptopen, hihi =)

Såg massa andra, men de två absolut bästa var Finding Neverland och If only. Finding Neverland är en såndär jättegullig historia om när författaren till Peter Pan fick idén till pjäsen, och familjen han fick den från. Kanske inte låter så roligt, men se den, jag lovar, den är jättebra. Och lite sorglig på slutet. Om inte annat så spelar Johnny Depp huvudrollen, och det skadar ju inte, eller hur?

If only är jättesorglig. Den handlar om en kille vars flickvän dör i en bilolycka. Men han får en andra chans, och.... åhh, den är så sorglig! Man sitter och gråter och gråter ocg gråter, speciellt på slutet...!




Nej, nu måste jag bege mig till stallet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0