En idé

Er som läst bloggen några gånger vet kanske att en utav de viktigaste sakerna i mitt liv är den här mannen:



Därför vill jag ju såklart ha honom nära mig jämt, och nu håller jag ju även på med lite förändringar i mitt rum. Så igår, eller när det nu var kom jag på att man måste ju göra en såndär tavla! Ni vet när man trycker upp en fin bild på tyg! Så det blir som en tavla, som IKEAs tavlor typ, vet ni vad jag menar? Detta måste jag kolla upp, fatta vad fint det skulle vara med en bild på älsklingen och mig på väggen =)?

Kommentarer
Postat av: charlotta

hm min ide! hehe :P har inte pratat med th men ja ska fråga henne! vad ska du hitta på i dag?

2008-07-26 @ 11:38:10
URL: http://cha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0