Eftermiddag

Good afternoon, Ladies and gentlemen =)

Är nästan klar! Med utrensningen, alltså! Har ägnat hela helgen åt dessa förbannade påsar med skräp, men nu börjar jag skymta ljus vid horisonten...! Jag ska börja göra rent min "nya" byrå, och sedan flytta över kläder. Efter det kanske jag äntligen kan få slänga ut mina gamla fula vita 80-talsgarderober... =) Om det visar sig att jag inte behöver dem, vill säga. Men det är jag rätt övertygad om att jag inte kommer göra.
Kruxet är klädstång... Jag har bara en, som är aaalldeles för liten, och slänger jag ut garderoberna så försvinner den oxå. Funderar på att ha en slags synlig garderob; en klädstång hängandes från taket, typ. Lite svårt att förklara, låter kanske inte så fint, men i mitt huvud är det det =).

Nu ska jag tillbaka till arbetet, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0