Dagens shopping



Blå/grönaktig klänning, H&M - 49 kr (!)
Färgen stämmer inte riktigt på bilden... Den är lite havsblågrön, liksom... Har en likadan svart xD
Kjol , Gina Tricot - 124 kr
Japp, det är den kjolen "alla" har, men den är ju så snygg!



Sen var vi på Ur&Penn som hade rea.
Alla armband 20 kr, alla halsband 30.





En klocka fyndade jag oxå! Har aldrig varit en klockmänniska, men har funderat ett tag (läs: sen i torsdags) på att bli en! Det ärju trots allt väldigt snyggt, och praktiskt med klocka.
Denna ser aningen tantig ut, men den är otroligt dnygg i verkligheten, tycker jag... Fin på handleden.... =)

Sist men inte minst: En bikini.



Från Change. Jag med min, låt oss kalla den ovanliga, bh storlek, måste köpa lite dyrare underkläder. H&M passar mig inte,  fast jag gääääärna skulle vilja det. Det skulle underlätta för min plånbok... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0