Boktips

Jag är inne i en period när jag läser ganska mycket, även om jag just nu lider av bokbrist, dvs det finns inte en enda bok i huset som jag kan tänka mig att läsa...
Iallafall, Katarina von Bredow är en utav mina absoluta favoritförfattare, har inte läst en enda bok av henne som jag inte gillat! Boken jag senast läste (läste ut den för andra gången inatt ;)) är Knappt Lovlig.
Jättebra bok, jag rekommenderar denn verkligen! Till alla som gillar att läsa om tonårsproblem, riktiga problem, alltså, inte bara problem som "jag har inget att ta på mig", och kärlek, ibland lite omöjlig kärlek.... =)¨


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh, jag som älskar att läsa! Kan du inte berätta vad hennes böcker handlar om? :)

2008-07-31 @ 12:07:42
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0