2 juli

Goddag på er =)
Idag har jag inte hunnit skriva någonting, för jag har knappt varit hemma, och mobilbloggen funkar inte...?
Jag har ialla fall varit ute med Sandra, och vi har storhandlat inför vårt äventyr!

Äventyret, minns inte om jag skrivit detta förut, är att hon och jag och Charlotta ska på cykelsemester! Vi ska cykla härifrån (Kode, ligger mellan Kungälv och Stenungsund) till Ljungkile. Ska bo där några dar och bada o så, o sen ska vi cykla hem igen =)

Därför kommer det inte bli bloggat på ett tag... =(

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

japp, ska ha lockigt hår på bröllopet =)



vad roligt med cykelsemester! hur långt är det?



kram

2008-07-02 @ 18:16:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0