Up and running...

Hej, jag heter Alice jag är 15 år, och man hittar mig någonstans norr om gbg... Jag bor ihop med min mamma, och vi har precis nu, för 4 dagar sedan fått internet hemma. Helt fantastiskt eller hur ;) Vi har länge försökt skaffa internet och har oxå haft det, men det har alltid kraschat på något sätt... Men nu ÄNTLIGEN alltså! Detta tänkte jag fira med att starta denna lilla blogg. Förväntar mig inte direkt att någon ska läsa den, men mina bästa kompisar och tillika stallallierade Charlotta och Sandra säger alltid att jag tjatar för mycket så nu får jag väl försöka få utlopp för alla mina ord här :). 

För att du ska få mitt famtida svammel är det kanske bäst att jag ger en background update på mig själv (dvs berätta lite vad jag sysslar med). Jag går alltså i nian, och om du är en utav dom människorna som säger "du har ingen aning om hur bra du har det, att gå i skolan är underbart jämfört med att jobba."  Till dej säger jag: jag tror dig inte! Man har bara massa press och krav på mig, och även om jag e ganska smart, så är jag inte nöjd med mina betyg. Men vem e det?
Det som tar upp största delen av min fritid är utan tvekan min underbara ögonsten; Lord. Nä, jag är inte djupt religös, Lord är namnet på welshponnyn som varit min i snart 5 år.
Annars är jag teve fantast, älskar nästan all teve några av favoriterna är Grey's anatomy, 24 (de tidigare säsongerna, typ 1-4), the office, Gilmore Girls och på den svenska sidan Grotesco. Skitkul, de som inte har fattat grotesco borde göra ett försök till. Å just det the simpsons oxå. Lovin it;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0