Teatertajm... Kanske

Idag är det den 29 januari 2008 och alice ska börja spela teater. Kanske. Har sett fram emot det här såå länge, och nu när dagen äntligen är här så kanske jag inte får gå! Så här är det; Jag har inte kunnat sova inatt. Inte för att jag är nervös (för det har jag inte hunnit bli än) jag bara kunde inte sova, somnade väl vid 12 eller nåt, och när jag äntligen somnat  så vaknade jag igen först vid halv 2, och sedan vid 3. Vid tre låg jag säkert vaken i 50 minuter... Så ialla fall, när min klocka ringde vid halv 7 var jag död. Gick i alla fall upp och åt frukost, och sminkade mej. När jag sedan skulle gå så gick ALLT fel; jag hittade inte min plånbok med busskortet, och jag hittade inte skärpet till tröjan jag skulle ha så jag fick byta 5 sek innan ja skulle ut. Jag hittade inte mina gympakläder, inte min historia bok, inte mina nycklar.... Jag fick helt enkelt ett sammanbrott, jag är en sådan människa som påverkas väldigt starkt av sömnbrist, och när allt gick fel brast det bara. Jag lipade som ett litet barn i säkert en halvtimme åtminstonde. Så nu återstår det bara att vänta och se om mamma godkänner att jag går på teater ändå... Under tiden lägger jag in lite bilder, om jag hittar några roliga:)   Puss

Kommentarer
Postat av: Lia

Lycka till

2008-07-22 @ 10:18:35
Postat av: hanna

Hmm, kul =)

2008-07-22 @ 10:18:58
Postat av: Hanna

Ja =)

2008-07-22 @ 10:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0