Sjuuk... fortfarande.

Jag har varit sjuk i drygt 4 dagar nu. Det är så trååkigt! Man orkar ju liksom ingenting heller, så jag kan inte ens roa mig med att rida. De senaste dagarna har det varit stallet.se istället. Men det börjar oxå  bli lite uttjatat. O så kollar jag på The Simpsons. Och The simpsons. Och just det; The simpsons...Förstår du vad jag menar när jag säger uttråkad?

I alla fall, när man e hemma o degar  upptäcker man ganska mycket som man inte visste om sitt eget hem. Som att den halvskumma grannen äter frukost prick 07.50 varje dag. Han (eller hon....?) jobbar inte ens.
Jag fördriver även tiden med att gräma mig över att vi inte har photoshop.
Och lyssna på musik (när huvudvärken tillåter). Just nu Secondhand Serenade. Och lite gammla goa klassiker i nya versioner som tex "The way you look tonight" och "Are you lonesome tonight". Riktigt gosiga.

Sedan funderar jag på om jag har gjort rätt gumnasieval.  Jag blir mer och mer säker på att jag faktiskt gjort det. Har jag berättat att jag valt ens förresten? Nä det har jag nog inte... I alla fall, har valt ett helt nytt gymnasiun som ska starta i GBG i höst. Hästgymnasiet, heter det kort o gott.

Annars: Längtar jag tills på tisd (teatergruppen börjar då). E faktiskt lite nervös...=S

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0