Fortfarande sjuk...:(

Att vara sjuk är ingen höjdare. Jag har inte spytt eller så men det känns som att jag ska göra det.... Och jag kan inte äta, så jag har knappt ingen energi att mocka åt Låddan ens. Stackarn, han får slarvmockning ;).
Anyway, jag får en hel del tid att göra grejer som jag tycker är för sega för att göra annars. Som tex sitta på stallet.se i 7 timmar... Hehe, ja jag vet att  jag vuxit ifrån det, men det är underbart att försvinna in i en virituell värld ett tag ibland. Och så kan man kolla på teve och film hela dagen.
Appropå det, Har du sett Stardust? Den e så himla underbar! Älskar den. Inget mästerverk enligt kritikerna kanske, men so what? En sån där supergullig saga i sagomiljö, med både romantik, förtrollningar och lite action :).
Åh, eller the Guardian? Ni vet med Ashton Kutcher och Kevin Costner. Den e också helt fantastiskt! Se dom båda två:).

Har förresten varit borta i helgen. Åkte med mina kompisar Elin och Gina för att passa hundar (trots att jag är allergisk) till en helt fantastisk gård i Halland. Huset var fantastiskt (och att de hade typ 60 tums teve och 100 kanaler gjorde inte saken värre (: ) De hade egen privat sjö, hur stor som helst man såg inte slutet på den, och eget privat spökhus. Japp, spökhus. Sedan hade de typ 20 hästar. Och av dom 4 föl...
Allt gick iochförsig fel, vattnet slutade funka, hundarna bajade inne, katten pissade inne...

Men det var kul. Jättekul. Hoppas jag får komma tebax nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0