Att fatta beslut...

Har aldrig varit bra på det där. Jag brukar säga att mitt andranamn är beslutsångest. Men nu har jag fattat ett. Och det känns otroligt skönt. Vad har jag då bestämt mig för? Jo så här är det: Jag erkänner. Min absoluta högsta dröm är att arbeta som skådespelerska. Inte för att jag vill bli berömd, inte för att jag vill bli rik och gå på premiärer och allt sånt, utan för att jag älskar att agera. Jag har gjort det länge, har alltid haft ett sinne för dramatik, och jag tror faktiskt att jag är ganska duktig. Okej, jag vet att det är lite patetiskt att tro att man ska lyckas, men man måste ju försöka kämpa? Det är väl okej? Jag har i alla fall bestämt mig för att gå med i en teatergrupp! Jag tänker göra det. Jag har bestämt mig. Det är asgött, på ren göteborgska. Jag tänker se om det går, och ha väldigt roligt på vägen. Ville bara säga det, känns skönt. Ha de bäst.=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0