Iväg ett par dar'!

Hej hej, nu var det ett tag sedan jag skrev, och jag e alldeles för trött för att skriva så himla långt idag, men jag ska försöka sammanfatta lite vad som hänt...:)

I helgen var jag med mina kompisar Elin och Regina i Halland, en jättefin gård som hette Ramsjöhall. Det är en sån där skitstror villa med massor med ägor unt omkring (privat sjö, tex, nej då jag e inte avundsjuk...) och stort stall, eller stallar, det var 2 st, och typ 20 hästar eller nåt. Det var ju inte alla deras hästar heller, dom har aktiva travare som står på Åby oxå. Men vi var inte där för hästarna egentligen (inte bara iallafall) utan för att passa två stooora hundar. Dom skällde hela natten, så jag har inte sovit särskilt mkt. Men det var i alla fall jättekul att vara med mina kompisar.

Idag har jag väl inte gjort något speciellt, vart i skolan... Och ridit, samtidigt som jag försökte ge Elin och Sandra en dressyr/hopplektion. Det skulle inte bli så mkt hoppning egentligen, det bara blev så sedan. Det var kul, jag älskar ju att säga till folk vad de gör fel :P.

Visade Marie min blogg idag. Undrar om hon läser...?

Nej nu ska jag sova. Äälskar att sova:) I morgon e det teater igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0