Göteborg och Plugg

Hej hej! Har sportlov, fast det har jag redan sagt va...? I alla fall, de e asgött. Igår var jag och Sandra och Charlotta i Gbg ihop. Det var jättekul, fast Ch var lite sjuk. Hittade faktiskt inga kläder alls för en gångs skull, inte ens gamla pålitliga Gina tricot hade något att erbjuda, men köpte lite andra (onödiga) grejer; En bodylotion från H&M som hette Pear&Lime (luktade som en läsk jag druckit nån gång, jättegott var de iallafall) och en Bodylotion från The Body Shop som hette Mango Whip Lotion, den e heelt underbar. Och dyr, 165 kr, uuuusch.
Sen ett halsband, en hårinpackn o sånt^^

Sen drog jag med mej både Sandra och Charlotta till teatern, och Charlotta tyckte det var så kul att hon vill fortsätta, Yay!:D
Det var jättekul igår, vi gjorde en del statusövningar som var roliga...

Idag har jag fortsatt köra in min moppe... De e rätt segt, för jag får bara köra full gas i 100 meter i taget. I 70 mil ska jag köra så: 100 m full gas, 500 m 75% gas.
Åkte till stallet tidigt idag. Kl 8 gick jag upp. Gäääsp, sa munnen när jag vaknade. Sedan red vi ut allihop(Sandra, Ch o ja) och jag var tillbaka hemma vid halv 1. Då satte jag mej o plugga svenska. Det gick inte bra alls... Hade ingen lust överhuvudtaget, plus att det var helt underbart vårväder idag.

Näe, nu måste jag sova! Det har jag sagt till mig själv i en timme nu.

Godnatt, Puss på er

Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0