Go'morron!

Hej hej! Nu har jag Ääänligen sportlov! Det är helt underbart:D
Vad jag ska fylla veckan med är egentligen inte bestämt än, men det lär bli bio, lite shopping, ev. en mini-tygresa på tors med mamma:)
Sedan är jag tvingad till lite tråkigare saker oxå; skriva klart en påhittad självbiografi. Vi ska skriva en biografi i Jag-form om en människa som levde under andra världskriget. En ganska kul uppgift egentligen, men det är inte så roligt när man har tidspress på sig (den ska vara inlämnad senast tisd nästa vecka...).

What else? Har köpt ny moppe:)
Hade en som vi köpte i sommras strax efter jag fyllt 15, men den körde jag bara i knappt 2 månader, sedan har den åkt in på verkstad, kommit hem, jag har kört den 1 dag, den har pajat, och vi har fått köra tillbax med den:(
Men, nu har vi köpt en helt ny. Egentligen har vi itte råd me den, så nu blir det till att leva på vatten och bröd i ett år, sisådär^^.

Och vi har en adoptivkatt! Han e jättesöt, svart och vit och har ingen svans. Han hade sprungit runt på vår gata sen nyår ungefär, och så för 2 veckor sen fick han komma in. Sedan dess kommer han nästan varje dag, äter sover och hoppar upp i knäet på mig och gosar:D
Ska lägga in bild så fort jag orkar.:P

Oj, nu ringer pappa, vi ska iväg och hämta moppen, måste gå!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0