Ångest...

Okej, jag har två ångest anledningar;

1. Vet inte om jag ska gå till skolan i morron. Jag har fortfarande ont i huvet, men jag vill så himla görna gå till skolan i morron, för det är bara 3 lektioner i morgon, varav en är syslöjd, men en är biologiprov... :/
Dessutom ska vi (jag och elin) gå till mackedonken och tigga jobb. Jag är i akut behov av pengar (fast det e jag ju alltid) och om jag får detta jobbet kan jag sluta sälja GT på söndagmornarna YAY!

2. Kollar på the Office. Älskar, älskar, älskar. Men Michael Scott är såååå obehaglig. På ett roligt sätt, men lite creepy oxå, för jag känner igen det då himla väl från en i min omgivning. Att se detta ger glädjeblandad ångest. Plus att det bara är 4 avsnitt kvar som jag inte har sett, så dom e snart slut, och jag måste väntra tills säsong 3 har laddat klart.

Shit jag måste duscha oxå!!

Pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0