Allt jävla tjat!!

Ok, jag är trött på folk som tjatar. Så otroligt trött.

Alice, ska du med dit? Alice, ska du göra det? Alice, har du tränat på det? Alice, vet du att vi var jättejättejättefulla i helgen och vi ääälskar att skryta om det? Alice, vet du att det där ska lämnas in på tisdag? Va, Alice, har du inte ens börjat?! Alice, vet du att vi tävlar om vem som kan driva dej til vansinne först? GAAAAHH! Jag börjar förlora tålamodet.

Undrar vad som händer när jag blir vansinnig på riktigt?
Börjar jag koka då? Kommer det att ryka ur öronen på mej? Blir jag röd i ansiktet?
Börjar jag slå vilt omkring mej?

Jag har inte en aning, men jag lovar att lägga upp en bild när det väl händer.

Jag tror jag är påväg att få migrän... /:

Pussar
          Alice

PS. Var precis nere och gjorde varm choklad (mums) när jag hörde ett konstigt ljud. Tänk ett lite nasalt liksom; njaaaawe. Jajamen. Öppnade dörrn. In rusade adoptivmisse med full fart. Han satte sig mitt på golvet och såg mycket misstänksamt på dörren... Sedan kom han fram till mig och jamade något fruktansvärt. Sedan satte han kurs mot matskålen. Mina frågor; 1. Vadan brådskan in? Regn? Fiende?
                                                                        2. Vad hade dörren gjort för ont?
                                                                        3. Varför visa sin ömhet mot mig innan maten?
                                                                        
DS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0